Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen aan ons, met de antwoorden.

Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. We helpen graag! Ook voor persoonlijk advies kunt u ons altijd bereiken: +31-085 043 8850

Ja, u kunt voor dezelfde periode op een huis een optie nemen. De optie kunnen we maximaal 3 dagen voor u in het systeem aanhouden. Vinkt u hiervoor in het reserveringsformulier het vakje “optie” aan. Zodra de optie door de eigenaar is bevestigd (binnen 48 uur), sturen we u hierover een e-mail. U kunt ons vervolgens via e-mail laten weten of u definitief wilt boeken.

Vul voor het tweede, derde etc. huis dat u wilt boeken opnieuw het reserveringsformulier in. Al uw persoonsgegevens, gegevens van medehuurders etc. zullen automatisch te zien zijn; deze hoeft u dus niet opnieuw in te vullen. De reserveringskosten zullen we in totaal maar een keer berekenen. U kunt ook 1 reservering maken en ons vragen de overige boekingen voor u in orde te maken.

Wij werken zoveel mogelijk met ‘alles-inclusief prijzen’. Behalve het huurbedrag dat op de website staat aangegeven, betaalt u nog 15 euro reserveringskosten. Dit bedrag gebruiken wij volledig om de CO2-uitstoot geassocieerd met het huren van een vakantiehuis te compenseren. U kunt er zelf voor kiezen om nog een annuleringsverzekering af te sluiten. In sommige gevallen zijn er extra kosten voor bijv. gebruik van airco e.d. Dit staat ook altijd duidelijk aangegeven op de website in de beschrijving van de woningen. Deze kosten worden meestal ter plekke voldaan.

Het gebruik van lakens, slopen, hand- en theedoeken is inclusief. Ook het gebruik van water, gas en elektriciteit is inclusief, tenzij anders vermeld in de beschrijving op de website. Voor het gebruik van hout voor de open haard en/of houtkachel betaalt u over het algemeen een vergoeding aan de eigenaar of contactpersoon (afhankelijk van verbruik).

Tenzij anders vermeld, lopen de boekingen van zaterdag tot zaterdag. In overleg met de eigenaar kan hiervan afgeweken worden. Wij laten u zo snel mogelijk weten of het mogelijk is.

Na verzending door u van het boekingsformulier, ontvangt u automatisch via e-mail een bevestiging van uw boeking. Zodra uw boeking door de eigenaar is bevestigd, sturen we u de boekingsbevestiging/factuur toe via e-mail. Na betaling, ontvangt u ook via e-mail de voucher met alle benodigde informatie.

Jazeker! De prijzen getoond op onze website zijn gebaseerd op verhuur per week. Als u korter dan een week wilt boeken, zal de prijs naar rato aangepast worden. Als een woning als minimum verblijf 7 nachten aanhoudt, staat dit duidelijk vermeld bij de omschrijving van de vakantiewoning.

In Spanje is het leven grotendeels weer normaal. Er zijn plaatsen waar nog altijd een mondkapje gedragen dient te worden, denk hierbij aan verzorgingstehuizen en ziekenhuizen.

Heeft u specifieke vragen over uw vakantiehuis, dan kunt u deze uiteraard mailen naar info@taha.nl en dan zullen we deze zo snel mogelijk – en waar nodig met behulp van de huiseigenaar – voor u beantwoorden!

Op alle reserveringen zijn de reguliere annuleringsvoorwaarden van kracht.

Welke huurauto u ook kiest, bij Sunny Cars weet u precies wat u krijgt. Alle prijzen zijn namelijk inclusief alle denkbare verzekeringen, een ongelimiteerd aantal kilometers en ook het eigen risico is afgekocht. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent. Met een all-inclusive huurauto van Sunny Cars kunt u zorgeloos gaan reizen.

Sunny Cars werkt samen met alle grote verhuurmaatschappijen (Avis, Europcar, Sixt, Hertz, etc.) en zoekt voor u de beste auto voor de beste prijs. Op uw voucher van Sunny Cars staat bij welke balie/verhuurmaatschappij u uw huurauto kunt ophalen.

Wij hebben al vele jaren goede ervaringen met Sunny Cars. U kunt hier direct bij Sunny Cars boeken.

Wij raden van harte een verzekering van RecreatieVerzekeringen.nl aan. De dekking is ontzettend goed, lees meer over de voorwaarden door hier te klikken.